•  

    پارس ادز ده ساله شد

    ۱۳۹۰/۰۸/۱۵

    در سالهای ۷۸-۱۳۷۷، زمانی که اينترنت تازه در ايران گسترش می‌يافت، تجربه اطلاع‌رسانی در رسانه‌های جمعی ایران (مطبوعات، رادیو تلویزیون و رسانه‌های محیطی) و آشنا شدن با روشهای جدید تبلیغات آنلاین در جهان، سبب شکل‌گیری ایده‌ اولیه ایجاد وب سایت ParsAds، به عنوان سامانه‌ای برای مدیریت نمایش آگهی در سایر وب‌سایتها، شد. جذابیت اصلی این فکر رها شدن از وابستگی به ارباب رسانه‌های جمعی سنتی (رادیو تلویزیون و مطبوعات دولتی) و خدمت رسانی مستقل به آگهی دهندگان و مخاطبان بود. ظرف سه سال بعد، در اوایل سال ۱۳۸۰، نسخه اولیه سیستم مدیریت نمایش بنر پارس ادز طراحی و برنامه‌نویسی شد و این سیستم شروع به عضو گیری نمایش دهندگان آگهی (مدیران وب سایتها) و آگهی دهندگان کرد.

    مانند هر فعالیت جدید دیگر، این سامانه نوپا نیز در ابتدای کار با مشکلات و فراز و نشیبهای بسیار روبرو بود. مشکلاتی چون؛ جلب اعتماد آگهی دهندگان برای تبلیغات در وب سایتها، توجیه سایتهای آگهی پذیر، مسائل فنی مربوط به برنامه‌نویسی و سرورها، رقابتهای ناسالم و امثال آن که هریک به تنهایی می‌توانست پوینده این راه دشوار را خسته و نا امید کند. با این حال دور اندیشی، اعتقاد به درستی مسیر، راست پویی و تلاش صمیمانه گروه همکاران و همیاران پارس ادز سبب شد از موانع بگذریم و با رفع مشکلات و تکمیل نسخه اولیه پارس ادز، نسخه دوم برنامه را نیز طراحی و اجرا نماییم. اکنون خوشحالیم که سامانه‌ای کم نظیر و کامل برای مدیریت نمایش بنر در اختیار کاربران اینترنت، مدیران وب سایتها و آگهی دهندگان ایرانی ایجاد کرده‌ایم.

    در آستانه ده سالگی پارس ادز این موفقیت را به همکاران، آگهی دهندگان، نمایش دهندگان و مخاطبان آگهی‌های این سامانه تبریک می‌گوییم و از همکاری و پشتیبانی همه آنها تشکر می‌کنیم. امیدواریم که در دوره جدید فعالیت این سامانه بتوانیم اندکی از محبتهای این عزیزان را جبران نماییم. 


بازگشت به تازه‌های پارس‌ادز<-